didie massaro

didie massaro

02 December 2012

New Life New Chapter And New People

Assalamualaikum,entry kalini aku nak straight foward je.. hehehe.. btw ni adalah hari 1st patutnya aku pergi kelas. tapi aku xpi pun. hahaha ! mulalah sem baru lagi.. yeay ! ya allah kau permudahkanlah sem baruku ini, dan aku harapkan aku dapat habeiskan diploma aku ini dan tamat dgn segulung sijil graduation., amin !! ya allah kau ampunkan dosa2 ku dan dosa kedua ibu bapaku ! dan kau panjangkanlah umur kami sekeluarga dalam mentaatimu ! ... Harini bersamaan 2 12 2012. hehehe. aku dapat anak menakan baru 2hari lepas dan aku sangatlah happy ! aku rasa gembira ! tambahan mak aku lagi lah dia happy kan. dapat 1st cucu. aku doakan semua nya baik2 sahaja. moga allah memberkati kami sekeluarga,. amin.. Sempat jugak masa cuti sem sat tu keja part time ! phewwwww penat wehhh ahhaha !~! kalau nak keja elok2 belajar la elok2. aku xmau la keja yg truk2 nntu., cukup la jadi iktibar walau sekali kan. ehhehehehe.. akun nak derma dekat semua org miskin dan yg memerlukan bila aku dah keja nanti., doakan aku keja baik2. dan aku nak pi haji dan bawak mak aku skali. amin. kita kena kejar dunia dan akhirat .. barulah dapat dua dua.! amin moga allah memberikan hidayah kepada semua muslimin dan muslimat ! amin.. solat 5 waktu pun kena buat ! tepat masa solat k. jgn lambat2! dan hubungan dgn ibubapa dan manusia kena lah jaga ok ! amin. semoga allah merahmati kita semua nya amin !!!

No comments:

Post a Comment