didie massaro

didie massaro

14 December 2012

Kalau Orang Dapat Memahami Kita, Malangnya.



and know dah mulalah sem baru and aku rasa mcm xmau la balik merbok, coz tah la rasa mcm x syok sgt. rasa mcm nak duk rumah. and skrg dah 2mgu kuliah start dan aku mcm ohhhh aku nak ulang alik tiap hari tolonglah ! aku tak suka duduk merbok.

  entah la aku rasa sangat x kuat pada semester ini. aku x suka benda ni. aku rasa mcm aku keseorangan dan aku sgt tak happy, aku kehilangan arwah bff aku both of my bff.. aku rasa sgtlah sunyi dan merindui dulu. aku dah fikir benda ni dari haritu lagi, masa nak masuk cuti sem tu. be strong idham, yes memang org xkan paham apa yang kita rasa sebab depa x penah rasa mcm mana tempat kita. bagi org lain .

 mereka lah rasa lg sedih dri org lain. maksudnya kesedihan org tu just boleh ckap dgn simple word "sabarlah" ohhh imn so fade up. better xyah cita dgn sapa2. and now. aku dah mula rasa kemurungan aku balik. ya allah , kau tenangkanlah hati aku ya allah, kau jangan lah biar perasaan aku menjadi sedih sentiasa. aku memang keseorangan skrg, plus semua batch aku dah mula duduk luar dan semua busy dgn hidup masing2, takpa lah ..

 ni dugaan bagi hidup aku. kadang2 aku terasa mcm .. masa makan. sapa nak makan dgn aku? hmm, sapa nak ajak aku pi sana or sini, mcm dlu. semua masing2 dah lupa dan bawak diri masing2 dan hal masing2 . xpalah aku tak salahkan semua orang sebab mereka sudah bahagia dengan hidup mereka. aku sentiasa rindukan arwah firdaus dan shafiq yang pada dulunya sentiasa bersama aku dan x penah berenggang. ya allah sedihnya ya allah, kau ampunkanlah semua dosa2 mereka ya allah, aku mohon engkau tempatkan mereka ke dalam syurgamu ya allah, 

.. hanya yang dapat aku buat adalah berdoa... ampunkanlah dosa2 kami ya allah, dosa hamba2 mu ya allah. entah la semua benda dah berubah, aku harap aku akan graduate ontime masa part 5 nanti, dan aku nak lari dari situasi ni. aku rasa mcm nak study btol2 dan cri surrounding dan kawan baru, aku sangat x kuat sekarang ya allah, hanya allah saja yang mendengar rintihan aku hari2 ,

 aku tau manusia takda sebegitu peka seperti allah swt yg maha esa dan maha mengetahui. sesungguhnya aku ada allah di sisi aku skrg!! aku harap sangat2 ada perubahan yang boleh buat aku bahagia dan tak sunyi sem ni ya allah ! aku mohon kepada allah swt agar segala kesusahan dan kesedihan di hari ini diganti dengan perasaan yang tenang ! ya allah dengari rintihan hambamu ini ya allah. sesungguhnya engkau maha berkuasa dalam segala benda ya allah. amin.

No comments:

Post a Comment