didie massaro

didie massaro

18 December 2012

HIDUP TIDAK SUSAH KALAU DEKATKAN DIRI DENGAN ALLAH

Assalamualaikum, pada kali ni aku nak post kan entry pasal hidup aku lagi. hehehehe mesti bloggers semua dah macam ! errkkkk xmau dengar ! hahahahahah!!! maafkan saya ! hahahahah

kalini aku rasa mcam family aku sangat menyayangi aku dan tiap kali aku kat merbok aku mesti teringatkan family aku. hewhewhew jadi kalau aku rindu UMAH ! mestila aku balik trus kan ! hahahahaha senangla umah dekat. thank you allah ! allah maha mengetahui. mungkin allah tahu kalau aku jauh dari rumah aku mesti akan bersedih selalu. hmmm. 

lagi satu aku nak bgtau yang aku punyai azam baru. aku tau walaupun azam aku ni x masuk lagi pun tahun 2013., hehehe. aku nak jadi lebih baik. dan aku nak jadi anak yang soleh. dekat tweet aku facebook instagram aku. aku banyak post pasal keislaman dan aku tau kadang2 orang x selesa. maaflah aku bukan nak tunjuk aku baik. tapi aku cuma nak berdakwah. bila aku dapat kongsi dengan kawan2 semua aku akan rasa lega sangat., sampaikan lah berita atau ilmu walaupun ia nya sedikit., 

dan aku sentiasa akan memaafkan semua orang yang dah aku kenal jangan risau k ! heee.. dan aku nak mintak maaf kepada semua benda yang ada di atas bumi ini ! ok !! aku mintak maaf luar dan dalam hatiku ini. aku ingin berubah dan menjadi hamba allah, anak kepada ma dan arwah abah aku. insan ! kepada kawan ! adik kepada kakak2 dan abang ipar! pak cik  kepada anak menakan ! dan semua yang mengenali diri ini. " DAH MACAM TULIS KAD RAYA PLAK" hehehe

Ya allah panjangkanlah usia , usia ibuku, keluargaku dalam mentaatimu, ampunkanlah dosa dosaku dan dosa kedua ibu bapaku serta keluargaku. Serta sihatkanlah tubuh badanku ya allah :) aku mohon kepadamua ya allah .. amin

aku mendoakan semua kawan2 aku dan semua yang aku kenal agar sama sama berubah dan menjadi hamba allah yang lebih baik ok. hmmm. bukan apa. kita hidup ni jangan la suka sangat. kejar lah dunia dan akhirat sesungguhnya kalian akan mendapat kedua duanya dan jadilah manusia yang berilmu. sentiasa ingat !! 


ALLAH !!!! ALLAH !!! ALLAH !! 
INGAT RASSULLULAH ...
 IBUBAPA.. 
KELUARGA !!!

OK???

No comments:

Post a Comment