didie massaro

didie massaro

18 June 2010

RESULT OH RESULT!~


result,semua orang mesti rasa berdebar2 bila ckp pasai result ni kan,tapi aku rasa macam orang lain jugak berdebar bila nak dapat result,huhu,tambahan subject tough pulak kan!~kejuruteraan eletric.susah kot nak score,,sgt2 susah...huhu..aku agak frust dengan result aku,tapi xpa yang penting aku tau hala tuju aku,dan aku dapat semangat dari mummy,kaka aku,dan bff aku,nway thanks guys...aq syg hampa sgt2..hope try better next sem,sbb aku akan usaha lebih gigih dan janji untuk berjaya!x kira apa pun!
!ku akan hadapi walaupun susah!~sama,sama jugak kepada kawan2 yang ambik subject ni ok?harap hampa semua berjaya jugak okeyh!~A L H A M D U L L I L A H

walaupun tak sebagus mana tapi saya bersyukur. amin =)

No comments:

Post a Comment