didie massaro

didie massaro

15 June 2010

BFF...


kalini blog aku ni aku nak cakap pasal BFF aku
hurm,pertama sekali aku nak kata yang aku maybe pindah ke tempat yang baru dan juga suasana berkawan yang baru,dan juga pembelajaran baru,campus bru la pendek cerita,tapi aku berat hati sgt2 nak tinggalkan ex-roomate aku.aku sayang depa sangat2 sebab depa baik dgn aku..tapi satu benda yang aku tak boleh lepaskan dan aku rasa amat perit sangat2..aku mengaku yang aku menangis,almost everynight sambil dengar lagu,aku terbayang..sbb aku tak sanggup nak tinggal kawan2 baik aku aku sayang depa sangat2..sayang ketat2..mereka adalah kawan2 yang aku selalu lepak sekali depa lah yang teman aku..terutama timi @ mia & nash @ kak nasha..(hehehe,aku suka bagi nama kat orang)..tapi depa la roomate aku dalam bilik f113(bilik misteri tapi penuh dengan suka-duka).depa x bagi aku pindah sbb depa xleh terima yang nanti aku xda depan mata depa,aku pun tak tahu,apa yang membuat kan aku ni sungguh istimewa,bila aku kawan,org mudah masuk dgn aku serta mudah rapat sangat dengan aku.tapi kali ni aku nak cakap yang kedua kali aku nak pindah aku mmg dah x sanggup.bukan depa dua saja x bagi aku pindah tapi ramai lagi..apa2 pun aku terpaksa memilih masa depan,aku mintak maaf kalau aku terpaksa pergi dan tinggalkan hampa nash,rafiq,bobo,ejat,kawan2 baik aku semua kat polimas,len2 jugak..bff aku kat kptm dulu ikma,nina,min,tikah,amir,jenab...im so sorry guys..ILYSDM my BFF

No comments:

Post a Comment