didie massaro

didie massaro

15 June 2010

Hari Ini Esok Dan Seterusnya


haih dah lama aku x UPDATE blog aku ni kan...
hehe
dah setahun lama nya..dah siap ada rambut AFRO pun aku tak sempat nak update blog ni.bukan apa sebab aku tak reti sangat main blog ni.hehehe...
ok la aku cerita sikit pasai diri aku ok.
aku berumur 19tahun sekarang (ikut tahun la kalau tidak 18tahun je)
hehe...
aku dapat belajar kat politeknik
dalam course eletrical engineering
bukan senang tau nak score.
apa la yang kita nak dalam hidup ni kalau x berusaha dalam hidup kan?
aku nak berjaya

oklah takpe kita lupakan dulu benda2 alah yang lain aku nak cakap pasal
tajuk blog kali ni "Hari Ini Esok Dan Seterusnya"

harini adalah hari yang paling aku minati..
sbb aku dapat benda yang aku nak dari orang yang aku syg
tapi...
dia x bersama aku..pada hari ni
aku tgu untuk dia pada esok hari je..haih
xpela,
hampa xyah la tau sapa tu kan
tapi yg aku tau
dan apa yang aku boleh kongsi dgn hampa ialah,aku suka sangat kalau dia sendiri yang berterus terang dengan aku apa yang dia rasa mengenai aku......
hanya tuhan yang tahu betapa indah nya benda yang aku dapat dan aku rasa amat lah bertuah sebab dia yang bg,walaupun dia x bg dekat aku secara terang2ngan..haihhh

No comments:

Post a Comment